pages

Thursday 15 November 2012

Babak Cinta - Tengku Adil





Babak Cinta - Tengku Adil



Intro
D                                      
          D                             Bm
Engkaulah cahaya dalam hidup yang penuh kegelapannya 
           Em                            Gm
Rasa kesakitan dalam dada menghilang pabila kau berada

        D                        Bm

Cintamu kepada aku tak pernah ku rasa sebegitu
               Em                           Gm
Engkau meringankan hati ini engkau menenangkan jiwa sepi


             D                          Bm
Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya
               Em          Gm
Terkunci kerna selalu terluka
              D
Ku ingin menjadi penutupnya


        D                           Bm
Ku tahu kau disakiti hatimu sedang kau melindungi
             Em                       Gm
Percayakan pada cinta ini relakan ia berterbang tinggi 

   
          D                          Bm
Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya
               Em         Gm
Terkunci kerna slalu terluka

              D                                Bm

Ku ingin menjadi penutupnya babak tentang pencarian cinta
            Em           Gm
Aku untukmu sepanjang hayat


Bm    D        G     A
Aku juga merasa ketakutan mencinta
Bm      D         Em Bb C  D   Bb    C    A
Percayakan pada kita oohhh


             D                           Bm
Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya
               Em         Gm
Terkunci kerna slalu terluka

            D                                 Bm

Ku ingin menjadi penutupnya babak tentang pencarian cinta
            Em           Gm
Aku untukmu sepanjang hayat

             D                            Bm

Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya
               Em        Gm
Terkunci kerna slalu terluka


D A G    Gm  Bm  A G   Gm
Ooohhh...Ooohhh...Oohhh... 



No comments:

Post a Comment