pages

Tuesday 27 November 2012

Untuk Dia - Najwa Latf ft Sleeq






Untuk Dia - Najwa Latf ft Sleeq

C Am
Kuatkan radio, kuatkan radio anda
F G
Kuatkan radio, kuatkan radio
C Am
Aku yang patut, yang patut
F G
Memberinya segala
C
Kerna aku mampu
Am
Ya aku mampu
F G
Melakukan apa-apa saja
C Am F G
Untuk dia, Untuk dia , Untuk dia 
C Am F G
Untuk dia, Untuk dia  Untuk dia 
C Am F G
Untuk dia, Untuk dia, Untuk dia 
C Am
Dia penuh gaya, semua pun nak bayar
F
Memang selalu belanja
G
Mungkin anak orang kaya
C
Kadang kala pabila
Am
Dia ke Singapura
F
Tak duduk rumah saudara
G
Dia inginkan Shangrila
C
Bertemu di Facebook
Am
Beberapa hari kemudian
F
Mungkin gua comel kot
G C Am
Ajak ku jumpanya di KL, Ooh KL
F G
Oh lupa bilang gadis ni KL
C Am
Tak cakap kosong dia memang begini
F G
Akhirnya dapat tahu dia punyai lelaki
C Am
Lelakinya pula kan bawa Mercedez
F G
Apa saja dia minta dia memberi tetapi
C Am
Aku yang patut, yang patut
F G
Memberinya segala
C Am
Kerna aku mampu, ya aku mampu
F G
Melakukan apa-apa saja
C Am F G
Untuk dia, Untuk dia, Untuk dia 
C Am F G
Untuk dia, Untuk dia, Untuk dia 
C Am F G
Untuk dia, Untuk dia, Untuk dia 
C
Engkau punya gaya
Am
Walaupun tak kaya
F G
Bukan paras rupa yang aku pandang sahaja
C
Mungkin kau lihat ku
Am
Ku banyak berbelanja
F G
Tapi sebenarnya ku biasa-biasa saja
C
Bertemu di muka buku
Am
Ku jatuh hati padamu
F
Bukan tak nak mengaku
G
Tapi hati rasa malu
C Am
Senyum mu menawan menawan
F G
Kau buat hatiku tertawan
C Am
Ada sesuatu yang kau perlu tahu
F G
Tentang diri aku dengan lelaki itu
C Am
Meski dia bisa beriku apa sahaja
F G C
Tapi itu semua tidak boleh beri bahagia
Am
(bahagia)
F G
Itu bukan segalanya
C Am
Aku yang patut, yang patut
F G
Memberinya segala
C Am
Kerna aku mampu, ya aku mampu
F G
Melakukan apa-apa saja
C Am F G
Untuk dia, Untuk dia, Untuk dia 
C Am F G
Untuk dia, Untuk dia, Untuk dia 
C Am F G
Untuk dia, Untuk dia, Untuk dia 
C Am
Jadi engkau yang patut, yang patut
F G
Memberiku segala
C Am
Kerna engkau mampu, ya engkau mampu
F G
Melakukan apa-apa saja
C
Untuk aku 
Am
Untuk aku
F
Untuk aku
G
Untuk aku
C
Untuk aku
Am
Untuk aku
F
Untuk aku
G
Untuk aku





No comments:

Post a Comment